Det med småt
Det med småt
Reglerne er gældende for alle selskaber over 14 personer, eller for selskaber der har booket en salon.
Depositum
Efter modtaget bookingbekræftelse, modtager du/i en opkrævning af depositum via email. Der vil være et betalingslink til indbetaling af depositum
I mailen vil der fremgå en tidsfrist for indbetaling af depositum. Er depositum ikke betalt indenfor denne periode vil bookingen automatisk blive annulleret.
I mailen vil der fremgå en tidsfrist for indbetaling af depositum. Er depositum ikke betalt indenfor denne periode vil bookingen automatisk blive annulleret.
Afbestilling og ændring i antal deltagere
Afbestilling af selskabsarrangementer på over 14 personer skal ske skriftligt inden 6 uger før afholdelse.
Ved større arrangementer kan Sagafjord A/S forlange længere afbestillingsfrist under forudsætning af, at der er truffet særskilt aftale herom.
Ved afbestilling 6 uger før afholdelse tilbagebetales det fulde beløb/depositum.
Ved større arrangementer kan Sagafjord A/S forlange længere afbestillingsfrist under forudsætning af, at der er truffet særskilt aftale herom.
Ved afbestilling 6 uger før afholdelse tilbagebetales det fulde beløb/depositum.
Afbestilling inden 21 dage før afholdelse
Ved afbestilling af hele arrangementet vil Sagafjord A/S opkræve en godtgørelse, der svarer til 25% af prisen for de bestilte kuverter.
Afbestilling senere end 21 døgn før afholdelse
Ved afbestilling af hele arrangementet vil Sagafjord A/S opkræve en godtgørelse, der svarer til 50% af prisen for de bestilte kuverter.
No show/udeblivelse på dagen
Ved udeblivelse uden skriftlig og bekræftet varsel, betales fuld pris for hele arrangementet, med undtagelse af evt. forudbestilte drikkevarer. Dvs. der betales sejlafgift og den bestilte mad.
Reduktion i antal deltagere
Antallet af deltagere kan reduceres med op til 50% ved skriftlig meddelelse herom til Sagafjord A/S, senest 4 uger før arrangementets afholdelse.
Den skriftlige reduktion/afbestilling skal sendes til: Booking@sagafjord.dk.
Den skriftlige reduktion/afbestilling skal sendes til: Booking@sagafjord.dk.
Skulle du mod forventning ikke modtage en skriftlig bekræftelse indenfor 24 timer, bedes du kontakte os på telefon: 46756460.
Regler og praktiske informationer for selskaber
Sagafjord sejler fra kajpladsen på adressen Vindeboder 18, 4000 Roskilde.
I skal møde senest 15 minutter før, da Sagafjord sejler præcis på det givne tidspunkt i sejlplanen.
Parkering er på den store plads ved Vikingemuseet.
Specielt på fredage og lørdage kan der være rift om pladserne. Kom derfor i god tid.
I vil blive placeret så samlet som skibets indretning tillader.
Senest 2 uger inden et større arrangementet skal I oplyse valg af menu.
Er der allergier eller andre forhold, vi skal tage hensyn til, bedes i venligst kontakte vores bookingafdeling (tlf. 46756460) senest 2 uger inden afholdelse.
Vi modtager maks. 1 betalingskort pr. selskab.
Arrangementer planlagt af foreninger eller rejsebureauer skal afregnes samlet.
Vi kan desværre ikke ladepersoner i grupper og selskaber betale for individelle drikkevarer.
Hvis der er sejladser med færre end 24 gæster booket, er vi desværre nødsaget til at aflyse sejlads og spisning.
Bookingkontoret vil i så fald kontakte jer senest dagen før.
Hvis der er betalt salonleje for, så sejler vi uanset antal deltagere.
Såfremt der medbringes rollator, kørestol (kun almindelig – elektrisk kan ikke komme ombord), barnevogn og/eller klapvogn, bedes i oplyse dette.
Af hensyn til køkkenet ønsker vi at vide hvor mange børn der er i selskabet, og om børnene ønsker børnemenu. Børn er under 12 år når det gælder menu. Når vi snakker sejlads taler vi om børn når de er under 10 (af sikkerhedsgrunde)
I skal møde senest 15 minutter før, da Sagafjord sejler præcis på det givne tidspunkt i sejlplanen.
Parkering er på den store plads ved Vikingemuseet.
Specielt på fredage og lørdage kan der være rift om pladserne. Kom derfor i god tid.
I vil blive placeret så samlet som skibets indretning tillader.
Senest 2 uger inden et større arrangementet skal I oplyse valg af menu.
Er der allergier eller andre forhold, vi skal tage hensyn til, bedes i venligst kontakte vores bookingafdeling (tlf. 46756460) senest 2 uger inden afholdelse.
Vi modtager maks. 1 betalingskort pr. selskab.
Arrangementer planlagt af foreninger eller rejsebureauer skal afregnes samlet.
Vi kan desværre ikke ladepersoner i grupper og selskaber betale for individelle drikkevarer.
Hvis der er sejladser med færre end 24 gæster booket, er vi desværre nødsaget til at aflyse sejlads og spisning.
Bookingkontoret vil i så fald kontakte jer senest dagen før.
Hvis der er betalt salonleje for, så sejler vi uanset antal deltagere.
Såfremt der medbringes rollator, kørestol (kun almindelig – elektrisk kan ikke komme ombord), barnevogn og/eller klapvogn, bedes i oplyse dette.
Af hensyn til køkkenet ønsker vi at vide hvor mange børn der er i selskabet, og om børnene ønsker børnemenu. Børn er under 12 år når det gælder menu. Når vi snakker sejlads taler vi om børn når de er under 10 (af sikkerhedsgrunde)
Vi glæder os til at byde jer velkommen!





