Det med småt
Sagafjord ApS – Det med småt
Hos Sagafjord ønsker vi, at dit arrangement bliver en god oplevelse. Derfor har vi samlet de vigtigste informationer og regler her, så du nemt kan få overblik.
Reglerne gælder for:
Alle selskaber over 14 personer samt alle selskaber, der har booket en salon.
Depositum
Når bookingbekræftelsen er modtaget, sender vi dig en e-mail med kontonummer/betalingslink til indbetaling af depositum. Vær opmærksom på tidsfristen, da reservationen automatisk annulleres, hvis depositum ikke modtages inden for denne periode.
Praktiske informationer til jeres selskab
- Adresse: Sagafjord sejler fra Vindeboder 18, 4000 Roskilde.
Vi anbefaler at ankomme mindst 15 minutter før afgang, da skibet sejler til tiden. - Parkering:
Findes ved Vikingeskibsmuseet / Roskilde Havn. På fredage og lørdage kan pladserne hurtigt fyldes, så kom gerne i god tid. - Menuvalg og allergier:
Senest 2 uger før arrangementet skal valg af menu samt information om allergier eller særlige hensyn oplyses til bookingafdelingen (tlf. 46 75 64 60). - Betaling:
Vi modtager maksimalt ét betalingskort per selskab. Arrangementer booket af foreninger eller rejsebureauer skal afregnes samlet. Individuel betaling af drikkevarer er desværre ikke muligt for grupper og selskaber. Det er muligt at få tilsendt faktura såfremt det er aftalt på forhånd. - Minimum antal deltagere:
Ved sejladser hvor der er solgt færre end 24 sejladsbilletter, forbeholder Sagafjord sig retten til at aflyse sejladsen dagen før, dog senest kl. 15:00. Har I booket og betalt salonleje, sejler vi dog uanset deltagerantal. - Medbringelse af udstyr:
Oplys venligst på forhånd, hvis I medbringer rollator, almindelig kørestol (elektriske kan ikke medbringes), barnevogn eller klapvogn. - Børn ombord:
Af hensyn til køkkenet bedes I oplyse antallet af børn (under 12 år ift. menu, og under 10 år ift. sejlads). Giv os venligst besked, om børnene ønsker børnemenu.
Afbestilling og ændringer
Afbestilling skal ske skriftligt til: Booking@sagafjord.dk.
Modtager du ikke en skriftlig bekræftelse indenfor 24 timer, bedes du kontakte os på telefon: 46 75 64 60.
For selskaber på 14 personer og derover:
- Senest 4 uger før:
Ved afbestilling tidligere end 4 uger før arrangementet tilbagebetales det fulde depositum. - Senest 2 uger før:
Ved afbestilling tidligere end 2 uger før arrangementet opkræves 25% af prisen for de afbestilte ydelser (dog ikke evt. forudbestilte drikkevarer). - Mellem 6 døgn og 2 uger før:
Ved afbestilling opkræves 50% af prisen for de afbestilte ydelser (dog ikke evt. forudbestilte drikkevarer). - Senere end 6 døgn før:
Ved afbestilling opkræves 75% af prisen for de afbestilte ydelser (dog ikke evt. forudbestilte drikkevarer). - No show/udeblivelse:
Ved udeblivelse uden forudgående skriftlig afbestilling opkræves fuld pris for arrangementet (dog ikke evt. forudbestilte drikkevarer). Der betales for både sejlafgift og mad.
Ved særligt indgåede aftaler for drikkevarer, opkræves der fuld pris ved udeblivelse samt de nævnte procentsatser ovenfor.
Sygdom på dagen:
Ved sygdom på dagen (enkeltpersoner) betales 50% af kuvertprisen (dog ikke evt. forudbestilte drikkevarer). Sejladsbilletter refunderes ikke
Reduktion i antal deltagere:
Antallet kan reduceres med op til 50%, senest 4 uger før arrangementet og kan reduceres med op til 10% senest 6 døgn før, i begge tilfælde uden omkostninger.
Ved større arrangementer kan der aftales særskilte afbestillingsfrister.
Vi glæder os til at byde jer velkommen ombord til en god og mindeværdig oplevelse!





